مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 12:252023-07-26اقتصادي

اهالی روستای «گنده جین» آب لوله کشی می خورند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: در راستای طرح محرومیت زدایی از روستاها، پروژه آبرسانی به روستای «گنده جین» شهرستان بهار در حال انجام است.

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: در راستای طرح محرومیت زدایی از روستاها، پروژه آبرسانی به روستای گنده جین شهرستان بهار در حال انجام است.

فرهاد بختیاری فر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پیرو درخواست اهالی روستای گنده جین شهرستان بهار مبنی بر تحت پوشش قرار گرفتن این روستا تحت خدمات شرکت آب و فاضلاب استان همدان، عملیات اجرایی آبرسانی به این روستای از محل اعتبارات محرومیت زدایی و با همکاری بسیج سازندگی استان همدان در حال انجام است.

وی افزود: این پروژه با احداث مخزن ذخیره زمینی بتنی با حجم 250 مترمکعب، اجرای دو کیلومتر خط انتقال رفت و برگشت، حفر و تجهیز یک حلقه چاه و اجرای هشت کیلومتر شبکه توزیع آب در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل آبفای استان همدان خاطرنشان کرد: در حال حاضر احداث مخزن و اجرای خطوط انتقال به اتمام رسیده و شبکه توزیع آب با پیشرفت 70 درصدی در حال اجراست که طبق پیش بینی ها تا پایان فصل تابستان کل پروژه اتمام و اهالی این روستا از نعمت آب شرب بهره مند خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهالی روستای «گنده جین» آب لوله کشی می خورند

اهالی روستای «گنده جین» آب لوله کشی می خورند