مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 15:502023-08-06فرهنگي

نمایشگاه صنایع دستی ایران و روسیه مهر ماه برگزار می شود


معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور در دیدار با معاون اقتصادی ایالت چواش روسیه بر مراودات در حوزه فرهنگ و هنر میان دو کشور تاکید کرد.

- معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور در دیدار با معاون اقتصادی ایالت چواش روسیه بر مراودات در حوزه فرهنگ و هنر میان دو کشور تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مریم جلالی و ماکسیم کازلوف معاون اقتصادی ایالت چواش روسیه، عصر شنبه 14 مرداد ماه 1402 در محل وزارت میراث فرهنگی دیدار و درباره زمینه های همکاری بین دو کشور گفت وگو کردند.

در ابتدا جلالی با تاکید بر نقاط اشتراک ایران و روسیه در حوزه منابع طبیعی و مردم شناسی گفت: امیدواریم در حوزه فرهنگ و هنر مراودات بیشتری با کشور روسیه داشته باشیم.

وی افزود: میراث مشترک یکی از نقاط مهم هم جوشی فرهنگی ایران و روسیه بوده و با گذشت زمان شاهد اشتراک در حوزه مراودات گردشگری و صنایع دستی (نساجی و رودوزی های سنتی) میان دو کشور هستیم.

معاون صنایع دستی کشور بیان کرد: صنایع دستی ایران تنوع فوق العاده ای برای گردشگران روسی دارد و تقویت مراودات بین المللی آغازی برای معرفی و عرضه صنایع فرهنگی میان ایران و روسیه خواهد بود.

جلالی ضمن اعلام آمادگی ایران برای برگزاری رویدادهای مشترک در حوزه تخصصی صنایع دستی در کشور روسیه و ایالت چواش افزود: ایجاد اتاق فرهنگی و برگزاری نمایشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه صنایع دستی ایران و روسیه مهر ماه برگزار می شود

نمایشگاه صنایع دستی ایران و روسیه مهر ماه برگزار می شود