مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-01اقتصادي

معاون وزیر بهداشت: تهران از ساعت 10 الی 14 شاهد تابش فرابنفش خورشید است


کارشناس ارشد اختر فیزیک و مدرس رسمی انجمن نجوم ایران گفت: تهران از ساعت 10 الی 14 شاهد تابش فرابنفش خورشید خواهد بود و شاخص این میزان به عدد 10 خواهد رسید که این عدد در طول این هفته در شاخص دیده شده و همچنان دیده خواهد شد.

- کارشناس ارشد اختر فیزیک و مدرس رسمی انجمن نجوم ایران گفت: تهران از ساعت 10 الی 14 شاهد تابش فرابنفش خورشید خواهد بود و شاخص این میزان به عدد 10 خواهد رسید که این عدد در طول این هفته در شاخص دیده شده و همچنان دیده خواهد شد.

کارشناس ارشد اختر فیزیک و مدرس رسمی انجمن نجوم ایران از تابش امواج فرابنفش خورشید در تهران خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران، محمدحسین طالع زاده، کارشناس ارشد اختر فیزیک و مدرس رسمی انجمن نجوم ایران گفت: تابش فرابنفش خورشید، تابشی است که به طور معمولی از خورشید و دیگر ستاره ها منتشر می شود و برای پوست انسان، بینایی و سلول های پوستی مضر است.

روی کره زمین لایه ای به نام لایه اوزون وجود دارد که لایه ای بسیار نازک بوده که از گاز اوزون تشکیل شده است و وجود این گاز در جو زمین منجر به دریافت تابش های فرابنفش خورشید می شود.

  او افزود: با این که مولکول های اوزون در جو زمین وجود دارند؛ اما در نواحی نزدیک به استوا و نزدیک شدن زمین عرض های جغرافیایی، میزان تابش دریافتی روی سطح زمین در فصل تابستان افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر بهداشت: تهران از ساعت 10 الی 14 شاهد تابش فرابنفش خورشید است

معاون وزیر بهداشت: تهران از ساعت 10 الی 14 شاهد تابش فرابنفش خورشید است