مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 19:102023-08-15حوادث

آتش سوزی مراتع بلده مهار شد


معاون اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه ساری گفت: آتش سوزی دو نقطه مرتع جنگلی شهرستان نور در بلده بدون پرواز بالگرد مهار شد.

- موسی مقیمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران درباره آتش سوزی در منطقه دشت بلده نور، اظهار کرد: آتش سوزی در دو نقطه در منطقه بلده نور اتفاق افتاده است.

وی تصریح کرد: مراتع روستای هتر و چل دچار سانحه آتش سوزی شدند که به دلیل قرار گرفتن روستای چل در کنار جاده و حضور نیروهای آتش نشانی مشکل خاصی از بابت مهار آتش وجود نداشت و با هماهنگی بخشدار منطقه اقدامات لازم برای حضور آتش نشانی انجام شده است.

معاون اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه ساری خاطرنشان کرد: مرتع روستای هتر به دلیل قرار گرفتن در مناطق صعب العبور عمده نگرانی ما بود که با حضور نیروهای امدادی و مردمی اقدامات لازم برای مهار آتش انجام شده است.

وی درباره مساحت آتش سوزی گفت: به دلیل درگیر بودن همکاران ما در شهرستان نور و همکاری بسیاری مناسب همکاران نوشهر مساحت دقیق آتش سوزی مشخص نشده است اما به نظر می رسد که کمتر از 5 هکتار باشد.

مقیمی در پاسخ به این سؤوال که همکاران شما چه امکاناتی در اختیار داشتند،گفت: به دلیل قرار گرفتن در منطقه صعب العبور امکان انتقال تجهیزات خاص وجود نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی مراتع بلده مهار شد

آتش سوزی مراتع بلده مهار شد