مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 20:102023-08-17فرهنگي

مجرمی با محکومیت 20 سال حبس و هفتصد میلیارد جریمه، سرمایه گذار سریال شد!


آیا محمد امامی یک ماه پس از اعلام حکم بیست سال محکومیت و جریمه بیش از هفتصد میلیاردی اش، آزاد شده که در حال سریال سازی است و حتی یک پلتفرم یا وی او دی هم راه اندازی کرده یا تهیه کنندگی و ایجاد وی او دی را از درون زندان پیگیری می کند؟! اگر محمد امامی همچنان در حبس است، - در شرایطی که کمتر از یک ماه پیش سخنگوی قوه قضاییه از محکومیت یکی از سرمایه گذاران و تهیه کنندگان برخی سریال های و فیلم های سینمایی به 20 سال حبس و بیش از هفتصد میلیارد جریمه خبر داد، اکنون خبر از ساخت سریالی با سرمایه گذاری او و راه اندازی یک وی او دی توسط او منتشر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ فیلم های تابو به کارگردانی خسرو معصومی، ابد و یک روز به کارگردانی سعید روستایی، خوب بد جلف به کارگردانی پیمان قاسم خانی، کاناپه به کارگردانی کیانوش عیاری  و سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی شماری از آثاری است که محمد امامی تهیه کننده یا سرمایه گذار آنها بوده است.

او چندین سال پیش بازداشت شد و به شکل علنی محاکمه شد.

در صدر  کیفرخواست که توسط نماینده دادستان قرائت شد، آمده بود: متهم ردیف اول محمد امامی، تهیه کننده فیلم و سریال متهم است به اینکه از طریق نفوذ در مدیران وقت بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان و شرکت های وابسته به نهاد های مزبور و از مجرای پرداخت رشوه موفق شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجرمی با محکومیت 20 سال حبس و هفتصد میلیارد جریمه، سرمایه گذار سریال شد!

مجرمی با محکومیت 20 سال حبس و هفتصد میلیارد جریمه، سرمایه گذار سریال شد!