مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 22:002023-08-17اقتصادي

اتمام بازسازی 750 واحد مسکونی خسارت دیده در زلزله خوی


مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی از اتمام بازسازی 750 واحد مسکونی خسارت دیده از زلزله در خوی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، جعفر برزگر مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در خصوص آخرین روند پیشرفت فیزیکی بازسازی واحدهای خسارت دیده در شهرستان خوی اظهارداشت: از مجموع 3 هزار و 220 واحد خسارت دیده احداثی در 4 زلزله شدید شهرستان خوی ، 96 درصد واحدهای مسکونی احداثی با اتمام عملیات خط کشی و پی کنی شروع عملیات بازسازی داشته اند.

برزگر افزود: همچنین در 2 هزار و 821 واحد مسکونی که بیش از 90 درصد واحدهای خسارت دیده است، اجرای فونداسیون به اتمام رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان عنوان کرد: اسکلت 2600واحد مسکونی نصب گردیده و در بیش از 2000 واحد مسکونی اجرای سقف به اتمام رسیده است و 750 واحد مسکونی جهت سکونت آماده و تحویل مردم گردیده است.

وی در خصوص کمک های بلاعوض و تسهیلات بانکی مصوب دولت به زلزله زدگان خوی نیز اظهارکرد: در زلزله هشتم بهمن ماه شهرستان خوی با حمایت و پیگیری استاندار آذربایجان غربی 50 درصد اعتبارات و تسهیلات بلاعوض مصوب هیات دولت تخصیص شده و به حساب مالکان واحدهای مسکونی خسارت دیده واریز گردیده است و برای اتمام بازسازی واحدهای خسارت دیده پیش از شروع فصل سرما منتظر تخصیص 50 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام بازسازی 750 واحد مسکونی خسارت دیده در زلزله خوی

اتمام بازسازی 750 واحد مسکونی خسارت دیده در زلزله خوی