مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-02سياسي

کیفرخواست پرونده حادثه نارنجستان شیراز به زودی صادر می شود


رییس کل دادگستری استان فارس اعلام کرد که کیفرخواست پرونده ضرب و جرح آمر به معروف در شیراز، پس از اظهارنظر پزشکی قانونی در خصوص میزان صدمات وارده، - ایسنا/فارس رییس کل دادگستری استان فارس اعلام کرد که کیفرخواست پرونده ضرب و جرح آمر به معروف در شیراز، پس از اظهارنظر پزشکی قانونی در خصوص میزان صدمات وارده، صادر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه ضاربین آمر به معروف در باغ نارنجستان قوام شیراز تفهیم اتهام شده اند، گفت: این پرونده با توجه به جریحه دار شدن احساسات عمومی به صورت خارج از نوبت رسیدگی و اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری فارس، موسوی گفت: کیفرخواست پرونده پس از اظهار نظر پزشکی قانونی در خصوص میزان صدمات در اسرع وقت رسیدگی و مجازات قانونی در خصوص متهمان صادر می شود.

‏رییس کل دادگستری استان فارس با قدردانی از احساس مسئولیت شرعی آمر به معروف ضمن رد شایعات شکل گرفته در خصوص این فرد، بیان کرد: تخریب شخصیت و چهره افراد خدوم و مسئولیت پذیر توسط معاندین ترفند نخ نمایی است که همه مردم به آن اِشراف دارند.

‏ وی دغدغه و جدیت آمرین به معروف در حوزه عفاف و حجاب را مصداق واقعی عمل به تکلیف دینی خواند و گفت: دادگستری فارس حامی قاطع اقدامات قانونی آمرین به معروف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفرخواست پرونده حادثه نارنجستان شیراز به زودی صادر می شود

کیفرخواست پرونده حادثه نارنجستان شیراز به زودی صادر می شود