مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 16:502023-08-20سياسي

ذوالنوری: توسعه روابط پارلمانی ایران و الجزایر به پیشرفت دو کشور کمک می کند


نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مواضع همسوی ایران و الجزایر، گفت: تقویت روابط پارلمانی برای تقویت روابط همه جانبه و کمک به دولت ها مؤثر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجتالاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نایب رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم استقبال از ابراهیم بوغالی رییس مجلس الجزایر که پیش از ظهر امروز (یکشنبه، 29 مرداد ماه) در رأس هیأت پارلمانی وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تهران شده بود، ضمن خوشآمدگویی به وی و همراهانش، گفت: امیدواریم این سفر فتح بابی برای افزایش رفت و آمدها میان دو کشور در سطوح مختلف باشد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به علاقه مندی دولت و ملت ایران نسبت به دولت و ملت الجزایر، عنوان کرد: مبارزات طولانی مردم الجزایر برای رسیدن به استقلال بسیار ارزشمند و قابل احترام بوده و تقدیم خون بیش از یک و نیم میلیون نفر شهید در این راه یکی از شاخصه های استقلال خواهی و آزادگی ملت این کشور است.

وی با بیان اینکه مردم الجزایر مسیر آزادگی را تا امروز ادامه داده اند تا جایی که از آرمان های فلسطین حمایت می کنند، اظهار کرد: امروز مواضع ایران و الجزایر در مسائل منطقه ای و بین المللی همسو بوده و در یک جبهه قرار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالنوری: توسعه روابط پارلمانی ایران و الجزایر به پیشرفت دو کشور کمک می کند

ذوالنوری: توسعه روابط پارلمانی ایران و الجزایر به پیشرفت دو کشور کمک می کند