مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 12:302023-07-23سياسي

ساماندهی اجتماعی بوستان دانشجو


سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از ساماندهی اجتماعی بوستان دانشجو خبر داد و گفت: پس از ساماندهی دستفروشان و بساط گستران در این محدوده بنا داریم ساماندهی اجتماعی بوستان دانشجو را در قرارگاه اجتماعی پیگیری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، علیرضا نادعلی در حاشیه یکصد و شصت و سومین جلسه شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا انتخابات جلسه هیات رییسه شورای شهر تهران برای سال سوم در مردادماه برگزار خواهد شد یا خیر؟ گفت: قاعدتا این انتخابات باید در مرداد ماه برگزار شود و مجددا هیات رییسه تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به اینکه شاید گمانه زنی های شخصی درخصوص انتخابات هیات رییسه برای سال سوم وجود داشته باشد، گفت: پیش بینی بنده به عنوان یک عضو نه به عنوان سخنگو، بر این است که احتمالا رییس و نایب رییس شورای شهر تهران تغییری پیدا نکند و درخصوص منشی های هیات رییسه نیز قاعدتا باید اعضا نظرات خود را بدهند و نمی توان هم اکنون در خصوص این موضوع صحبت کرد.

وی به موضوع ساماندهی تئاترشهر نیز اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با همکاری شهرداران مناطق 11 و 6 شرکت شهربان و حریم بان و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران، نیروی انتظامی و قوه قضاییه این کار انجام شد و در حال حاضر نیز نظارت های مستمری بر این موضوع وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی اجتماعی بوستان دانشجو

ساماندهی اجتماعی بوستان دانشجو