مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 20:002023-08-10اقتصادي

چهارمین نمایشگاه صنعت غذا و گردشگری در مشهد برگزار می شود


چهارمین نمایشگاه صنعت غذا و گردشگری از تاریخ 2 لغایت 5 آبان ماه 1402 در مشهد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا احمدیان عصر امروز در نشست هم اندیشی چهارمین نمایشگاه ستاره های صنعت غذا و گردشگری در مشهد، اظهار کرد: مشهد با ظرفیت بالای فرهنگی و گردشگری میراث دار احیای فرهنگ تکریم زائر و گردشگر است.

وی با بیان اینکه تنوع اقلیمی و قومی در ایران باعث شده تا غذاهای ایرانی نیز دارای تنوع زیاد باشد و از هر منطقه با غذاهای سنتی آن منطقه یاد شود، افزود: این رویداد می تواند شروع احیا ارزش هایی باشد که دوباره خاطرات بهتری را در ذهن گردشگران این شهر رشد بدهد.

دبیر فراکسیون کارآفرینان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه گردشگری غذا به نوعی مکمل دیگر انواع گردشگری ها محسوب می شود، تصریح کرد: پتانسیل گردشگری، اقامتی و صنایع خوراکی در خراسان رضوی برای مجلس و حاکمیت به جهت ایجاد فرصت بی نظیر شغلی و کارآفرینی مهم است.

احمدی با بیان اینکه در بازار داری، نیاز به فرهنگ سازی داریم، گفت: نگاه ما به گردشگر باید تغییر کند زیرا مشتری در مشهد مقدس به علت اینکه زائر امام هشتم است، خیلی اهمیت دارد.

نمایشگاه ستاره ها حرکت به سوی تغییر است در ادامه آرزو رجب پور اظهار کرد:چهارمین نمایشگاه ستاره ها با رویکرد خلاقیت، هنر و با هدف برندین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین نمایشگاه صنعت غذا و گردشگری در مشهد برگزار می شود

چهارمین نمایشگاه صنعت غذا و گردشگری در مشهد برگزار می شود