مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 14:402023-08-13سياسي

کاهش بودجه زیرساخت های کتابخانه ای قابل توجیه نیست


سرپرست معاونت سیاسی استانداری لرستان با بیان اینکه فضای کتابخانه ایاستان با سرانه متوسط کتابخانه ای در کشور فاصله دارد، گفت: نیاز است بودجه های لازم در زمینه زیرساخت های کتابخانه ای افزایش پیدا کند و کاهش بودجه های این حوزه در کمیته های برنامه ریزی قابل توجیه نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، احسان یاوری ظهرامروز در دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان لرستان با اشاره به اهمیت اهمیت کتاب و کتابخوانی گفت: خداوند متعال بزرگ ترین معجزه خود را برای پیامبر در قالب کتاب به بشریت عرضه داشت.

وی با بیان اینکه در قرآن کریم نسبت به اهمیت کتاب موارد متعددی عنوان شده است، افزود: در دین مبین اسلام موضوع کتاب دارای اهمیت بسیاری است و این جای تامل دارد همچنان که در روایات متعدد از ائمه معصومین در مورد کتاب و کتابخوانی تعابیر گران سنگی عنوان شده است.

  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری لرستان  با بیان اینکه اهمیت کتابخوانی در اندیشه امامین انقلاب خاص است، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب به صورت ویژه از علاقه مندان و مروجان کتابخوانی هستند و همواره بر این امر تاکید دارند؛ اما گاهی اوقات می بینیم در کلام ایشان گله مندی از مقوله عدم پرداختن جامعه و عدم پرداختن متولیان دستگاه های فرهنگی به مقوله کتاب و کتابخوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بودجه زیرساخت های کتابخانه ای قابل توجیه نیست

کاهش بودجه زیرساخت های کتابخانه ای قابل توجیه نیست