مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 09:452023-07-30اقتصادي

انسداد 48 حلقه چاه غیرمجاز طی یک ماه گذشته در شهرستان زنجان


در تیرماه، با انسداد 48 حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان زنجان، از برداشت سالانه حدود بیش از نیم میلیون متر مکعب آب جلوگیری شد.

  - ایسنا/زنجان در تیرماه، با انسداد 48 حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان زنجان، از برداشت سالانه حدود بیش از نیم میلیون متر مکعب آب جلوگیری شد.

  با تلاش گروه گشت و بازرسی و با همکاری کارشناسان حقوقی و اخذ دستور قضایی طی یک ماه گذشته 48 حلقه چاه غیرمجاز در محدوده عملکرد این امور در شهرستان زنجان در مجموع به عمق 1200 متر و حدود 47 لیتر در ثانیه مسدود شد.

بنا به اعلام روابط عمومی شرکت آب منطقه ای، همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون 140 حلقه چاه غیرمجاز شهرستان خدابنده شناسایی، پر و مسدود شده است.

به گفته مسئولان آب منطقه ای استان زنجان با این اقدام، سالانه بیش از 2 میلیون مترمکعب آب در سفره آب زیرزمینی منطقه ذخیره می شود.

در همین مدت تعداد 20 دستگاه ادوات حفاری غیرمجاز نیز در شهرستان خدابنده شناسایی و توقیف شده است.

گفتنی است استفاده از هرگونه وسایل حفاری بدون داشتن مجوز جرم محسوب می شود و با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد و هرگونه حفر و بهره برداری از چاه های غیرمجاز و برداشت آب بدون مجوز نیز جرم محسوب شده و با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیرزمینی برخورد قانونی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد 48 حلقه چاه غیرمجاز طی یک ماه گذشته در شهرستان زنجان

انسداد 48 حلقه چاه غیرمجاز طی یک ماه گذشته در شهرستان زنجان