مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-22سياسي

همکاری دانشگاه تهران با شرکت شهر آفتاب برای کمک به ایجاد کسب وکارهای فناور


تفاهم نامه همکاری در حوزه توسعه و تجاری سازی فناوری ها و نوآوری های تخصصی بین دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران و شرکت بین المللی شهر آفتاب امضا شد.

- تفاهم نامه همکاری در حوزه توسعه و تجاری سازی فناوری ها و نوآوری های تخصصی بین دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران و شرکت بین المللی شهر آفتاب امضا شد.

امضای یادداشت تفاهم همکاری دانشگاه تهران با شهر آفتاب به منظور کمک به ایجاد توسعه و کسب و کارهای فناور به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر هاشم آقازاده، رییس دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران، به همراه مدیران ارشد این دانشکده با دکتر عباس تقدسی نژاد، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب در راستای کمک به ایجاد و توسعه کسب وکارهای فناور از طریق ارائه خدمات عمومی و تخصصی با ارزش افزوده بالا، جذب سرمایه گذاری و ورود کارآفرینان و واحدهای صنعتی به بازارهای داخلی و جهانی تفاهم نامه امضا کردند.

همکاری مشترک در حوزه تعریف و اجرای پروژه های توسعه، تجاری سازی فناوری ها و نوآوری های تخصصی(ایده ها و محصولات دانش بنیان) و کارآفرینی و توسعه کسب وکارهای تخصصی دانش بنیان و سایر فعالیت های تخصصی، همکاری مشترک در حوزه ارائه خدمات مشاوره تخصصی در زمینه امور مالی و تجارت داخلی، خارجی و الکترونیکی و اجتماعی، همکاری در رویدادهای فناوری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری دانشگاه تهران با شرکت شهر آفتاب برای کمک به ایجاد کسب وکارهای فناور

همکاری دانشگاه تهران با شرکت شهر آفتاب برای کمک به ایجاد کسب وکارهای فناور