مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-19سياسي

معرفی حلقه گمشده توسعه گردشگری کرمانشاه


مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی کشور با بیان اینکه کرمانشاه به لحاظ ظرفیت های گردشگری شهری از جذابیت های ویژه ای برخوردار است، گفت: برای توسعه گردشگری کرمانشاه باید در حوزه معرفی و تبلیغات اقدامات اساسی انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سید مصطفی فاطمی پس از بازدید از تعدادی از بناها و جاذبه های گردشگری شهر کرمانشاه، اظهار کرد: کرمانشاه قابلیت ها و داشته های بسیار ارزشمندی دارد که می تواند به عنوان یک مقصد گردشگری در غرب کشور نقطه اتصالی بشود برای جاذبه هایی که در این منطقه از کشور وجود دارد.

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی کشور، افزود: این قابلیت ها نتوانسته است به خوبی بروز و ظهور پیدا کند، افراد خلاق و صاحب ایده باید به میراث فرهنگی فرهنگی کمک کنند و از همه ظرفیت های فکری موجود استفاده شود تا بتوان شاهد توسعه گردشگری کرمانشاه بود.

وی با اشاره به برگزاری اولین جشنواره نوآوری در گردشگری استان کرمانشاه، گفت: با توجه به اینکه سرمایه گذاران، فعالین گردشگری و صاحبان ایده در این جشنواره حضور داشتند می تواند گام مناسب و شروع خوبی برای کرمانشاه باشد که با نگاهی نو و استفاده از ایده های خلاقانه بتوان کرمانشاه را به سمت یک مقصد خوب گردشگری هدایت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی حلقه گمشده توسعه گردشگری کرمانشاه

معرفی حلقه گمشده توسعه گردشگری کرمانشاه