مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 08:502023-08-04اقتصادي

پروژه چند ساله پارک بانوان کازرون تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد


پروژه پارک بانوان با مساحت حدود 40 هزار متر مربع با الگوبرداری از باغ ایرانی و سردری با بنای تاریخی زیبا که چندین سال است از کلنگ زنی آن می گذرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کازرون، این پارک در ضلع جنوبی پارک معلم  شهر کازرون قرار داشته تلاش شهرداری کازرون جهت بهره برداری از پارک بانوان ادامه دارد.

این پروژه به عنوان یکی از مهمترین پروژه های عمرانی به شمار می رود که با پیگیری ها و نظارت مستقیم شهردار کازرون، پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد.

رضا نوذری  شهردار کازرون در مورد پیشرفت فیزیکی پروژه پارک بانوان با بیان اینکه پروژه احداث شده بدون وقفه در حال انجام است، گفت: جهت بهره برداری از این پارک هم اکنون سه اکیپ از واحد عمران و تاسیسات شهرداری در حال فعالیت هستند.

او با اشاره به این موضوع که  نیمی از جمعیت شهر را بانوان تشکیل می دهند افزود: توسعه فضای سبز شهری در روحیه و نشاط خانواده ها تاثیر بسزایی دارد و با برنامه ریزی که انجام داده ایم سعی می کنیم  این پارک تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

وی اظهار کرد: اجرای پارک بانوان بر اساس اصول طراحی معماری ایرانی اسلامی و الگو برداری از باغ ایرانی انجام شده است و توجه ویژه ای به الگوهای معماری بومی در طراحی بناهای آن انجام گرفته که با بهره برداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه چند ساله پارک بانوان کازرون تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد

پروژه چند ساله پارک بانوان کازرون تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد