مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-20اقتصادي

ارائه تسهیلات مالی به دانش بنیان ها و استارتاپ های فعال حوزه علوم شناختی


با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، تسهیلات مالی به شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های فعال درحوزه علوم شناختی پرداخت می شود.

- با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، تسهیلات مالی به شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های فعال درحوزه علوم شناختی پرداخت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به منظور کمک به توسعه کسب وکارها، تجاری سازی محصولات و گسترش زیست بوم فناوری و نوآوری، شرکت ها و مراکز استارتاپی، دانش‎ بنیان ها و شتابدهنده های فعال در حوزه علوم شناختی می توانند از تسهیلات مالی تبصره 18 قانون بودجه کشور بهره مند شوند.

براساس توافقی میان ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و صندوق نوآوری و شکوفایی این تسهیلات مالی در قالب تبصره 18 قانون بودجه 1402 در اختیار مراکز و شرکت های فعال در حوزه علوم شناختی قرار می گیرد.

درچارچوب این توافق این تسهیلات بنا به درخواست متقاضیان تا سقف 30 میلیارد ریال و با کارمزد چهار درصد از طریق معرفی این مراکز و شرکت ها به بانک های عامل پرداخت می شود.

دست اندرکاران و صاحبان مراکز و شرکت های استارتاپی و دانش بنیان فعال در حوزه علوم شناختی می توانند با ثبت مدارک و درخواست تسهیلات تبصره 18 قانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات مالی به دانش بنیان ها و استارتاپ های فعال حوزه علوم شناختی

ارائه تسهیلات مالی به دانش بنیان ها و استارتاپ های فعال حوزه علوم شناختی