مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 08:502023-08-07اقتصادي

60 درصد اشتغال بخش کشاورزی استان قزوین محقق شده است


سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از تحقق 60 درصد برنامه اشتغال در بخش کشاورزی این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجید رحمانی با بیان اینکه 60 درصد اشتغال بخش کشاورزی استان قزوین محقق شده است اظهار کرد: تعهد اشتغال سازمان جهاد کشاورزی در سال جاری 3 هزار و 100 نفر بوده که تاکنون برای یک هزار و 868 نفر اشتغالزایی شده است.

وی اضافه کرد: بیشترین اشتغال محقق شده مربوط به شهرستان تاکستان با 612 نفر و سپس به ترتیب شهرستان های بویین زهرا با 409 نفر، قزوین با 327 نفر، آبیک با 242 نفر، البرز 179 نفر و آوج 99 نفر بوده است.

رحمانی افزود: آمار اشتغالزایی بر اساس ثبت موارد در سامانه رصد ملی اشتغال جمع آوری شده و ثبت این مقادیر همچنان تا پایان سال ادامه دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم وزارت جهاد کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برای رسیدن به رشد تولید ایجاد اشتغال پایدار در بخش کشاورزی است که تلاش شده بهره برداران از تمامی امکانات مادی و معنوی برخوردار شوند.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآور شد: ظرفیت ایجاد اشتغال پایدار و مولد براساس الگوهای در زیربخش های کشاورزی در مقایسه با سایر بخش های اقتصادی بر مبنای کشش اشتغال نسبت به سطح زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد اشتغال بخش کشاورزی استان قزوین محقق شده است

60 درصد اشتغال بخش کشاورزی استان قزوین محقق شده است