مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 20:252023-08-08سياسي

طرح راهبردی و تخصصی با موضوع عفاف و حجاب در رباط کریم تدوین شود


فرماندار رباط کریم با تاکید بر بهره مندی از نخبگان فرهنگی و با تجربه در امور فرهنگی گفت: طرح راهبردی و تخصصی با موضوع عفاف و حجاب در رباط کریم تدوین شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امید احمدی عصر سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی رباط کریم که با حضور امام جمعه، معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، بخشدار و دیگر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری رباط کریم برگزار شد، ضمن اشاره به اهمیت موضوع عفاف و حجاب و رعایت قوانین توسط آحاد جامعه به بیان راهکارهایی در راستای رعایت حجاب در جامعه پرداخت.

احمدی بر تعامل و همدلی بین اعضا در اجرای مصوبات تاکید کرد و گفت: عفاف و حجاب نماد دینی ارزشی و ملی فرهنگ ایرانی، اسلامی و یک نماد انقلابی گری است که دشمنان سعی و تلاش دارند این ارزش های الهی و دینی به عناوین مختلف این نماد فرهنگی و دینی در جامعه به ویژه در بین بانوان کمرنگ یا از بین برود.

وی افزود: با توجه به اینکه موضوع عفاف و حجاب یک مسئله مهم فرهنگی کشور و جامعه می باشد نیازمند است با بهره گیری از نخبگان فرهنگی و با تجربه، طرح راهبردی و تخصصی با موضوع عفاف و حجاب که قابلیت اجرای در شهرستان داشته باشد تهیه و تدوین شود.

احمدی عنوان داشت: حجاب و عفاف یک موضوع ملی است که نیازمند فرهنگ سازی ملی و جهادی دارد که همه دستگاه ها و نهادهای دولتی باید در راس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح راهبردی و تخصصی با موضوع عفاف و حجاب در رباط کریم تدوین شود

طرح راهبردی و تخصصی با موضوع عفاف و حجاب در رباط کریم تدوین شود