مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-02اقتصادي

کرمانشاهی های خوش مصرف7.7 میلیارد تومان پاداش گرفتند


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: مشترکان خانگی در استان طی ماه های خرداد و تیر، 7 میلیارد و 750 میلیون تومان پاداش دریافت کرده اند - محمد مرادی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص مصرف برق با توجه به اوج گرمای هوا در روزهای اخیر، اظهار کرد: کرمانشاه یکی از 6 استان کشور است که به عنوان سرآمد در مدیریت مصرف و درآمد پاداش خوش مصرفی قرار دارد.

وی با قدردانی از همکاری و مشارکت مردم در راعایت الگوی مصرف برق، ادامه داد: در مناطق عادی استان به غیر از مناطق گرمسیری، الگوی مصرف در ماه 300 کیلوات است که 95 درصد مشترکان در مناطق عادی رعایت الگوی مصرف داشته اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه الگوی مصرف در مناطق گرمسیری استان را ماهیانه 100 کیلوات بر ساعت اعلام کرد و گفت: بیش از 90 درصد مشترکان مناطق گرمسیری استان نیز رعایت الگوی مصرف را دارند.

وی با بیان اینکه مشترکانی که نسبت به سال گذشته مصرف برق خود را کاهش دهند پاداش صرفه جویی دریافت  خواهند کرد، گفت: از تعداد 612 هزار قبض صادر شده برای مشترکان خانگی، 35 درصد معادل 196 هزار مشترک شامل پاداش شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاهی های خوش مصرف7.7 میلیارد تومان پاداش گرفتند

کرمانشاهی های خوش مصرف7.7 میلیارد تومان پاداش گرفتند