مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-19سياسي

نمی توان به صنعت گردشگری نگاه سنتی داشت


یک فعال حوزه گردشگری با بیان اینکه گردشگری یک صنعت است و نمی توان به آن یک نگاه سنتی داشت، گفت: اگر برنامه ریزی خوبی برای مسافران نداشته باشیم قطعاً هر منطقه به شهری عبوری تبدیل خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی یک فعال حوزه گردشگری با بیان اینکه گردشگری یک صنعت است و نمی توان به آن یک نگاه سنتی داشت، گفت: اگر برنامه ریزی خوبی برای مسافران نداشته باشیم قطعاً هر منطقه به شهری عبوری تبدیل خواهد شد.

علی قربانی در گفت و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: اگرچه جاده و حمل و نقل ریلی و هوایی تأثیر بسیاری در جذب گردشگر دارد اما بسیاری از شهرستان ها از نبود این زیرساخت ها رنج می برند.

وی با اشاره به اینکه به عنوان مثال اگر تونل شهرستان درگز و یا باند دوم شادمهر به کاشمر تا انابد راه اندازی شود در افزایش گردشگر تأثیر بسیاری دارد، عنوان کرد: متأسفانه تعدادی از شهرستان ها حتی تابلوی معرفی و راهنمای آثار تاریخی را ندارند.

تاثیر تورهای گردشگری در معرفی آثار تاریخی و گردشگری این فعال حوزه گردشگری راه اندازی تورهای گردشگری در تمامی شهرستان ها را برای معرفی آثار تاریخی و مناطق گردشگری ضروری دانست و اظهار کرد: می طلبد شهرداری ها در معرفی آثار تاریخی و مناطق گردشگری همکاری بیشتری با میراث فرهنگی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی توان به صنعت گردشگری نگاه سنتی داشت

نمی توان به صنعت گردشگری نگاه سنتی داشت