مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 23:052023-08-08سياسي

بسته اینترنت رایگان خبرنگاران فعال می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: بسته اینترنت رایگان مانند سال های گذشته برای خبرنگارانی که در سامانه جامع رسانه های کشور تایید شده اند فعال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگاران با اشاره به اتفاقاتی که از هفدهم مردادماه سال گذشته تاکنون در حوزه رسانه شکل گرفته است، اظهارداشت: یکی از مواردی که یکسال بر زمین مانده بوده برگزاری اختتامیه جشنواره مطبوعاتی شرق کشور به دلیل کمبود اعتبار بوده که با همکاری دستگاه ها این جشنواره را برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از پروزه های مهم در حوزه فرهنگی و رسانه ای، پروژه خانه مطبوعات بود که علی رغم کمبود اعتبارات بخشی از تجهیزات برای آن تهیه شد و خوشبختانه به بهره برداری برسد و امیدواریم جلسات تخصصی رسانه ها در این ساختمان برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از گلایه های رسانه های استان این بوده که لیست فعالان رسانه ای درست نبوده بنابراین این پایش و رتبه بندی انجام شد و امروز در سامانه رسانه جامع کشور به 106 نفر فعال رسانه ای دارای کد در استان رسیده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته اینترنت رایگان خبرنگاران فعال می شود

بسته اینترنت رایگان خبرنگاران فعال می شود