مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-09سياسي

ایمانی پور: رژیم اشغالگر قدس از نفوذ جریان اسلام به تکاپو افتاده است


رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: با توجه به نفوذ و قوت گرفتن جریان اسلام در جهان، برخی همچون رژیم صهیونیستی از این وضعیت نگران شده و به تکاپو افتادند و با برنامه های مختلف سعی در اسلام هراسی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگ عمومی خبرگزاری فارس، محمدمهدی ایمانی پور، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در نشست صمیمی با اصحاب رسانه با اشاره به اهمیت امیدآفرینی توسط رسانه ها، اظهار داشت: در این زمینه باید رسانه ها فعال تر از گذشته عمل کنند، چرا که امیدآفرینی هم کار و هم کارزار است.

وی با بیان اینکه پاسخگویی به شبهات باید در رسانه ها هم مورد توجه قرار گیرد، افزود: امام خمینی (ره) فرمودند که محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است .

در سال های اخیر برخی به اطعام یا حتی برگزاری مراسم عزاداری هجمه وارد می کنند که این هجمه با برنامه ریزی صورت می گیرد و رسانه ها وظیفه دارند نه تنها پدافندی بلکه به صورت آفندی هم عمل کنند.

نقش رژیم اشغالگر قدس در قرآن سوزی حجت الاسلام ایمانی پور با اشاره به اهمیت رسالت محوری در کنار کار حرفه ای در عرصه خبررسانی، خاطر نشان کرد: رسانه فقط نباید کانال انتقال پیام باشد.

اصحاب رسانه افرادی هستند که وظیفه آگاه سازی جامعه هم بر عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمانی پور: رژیم اشغالگر قدس از نفوذ جریان اسلام به تکاپو افتاده است

ایمانی پور: رژیم اشغالگر قدس از نفوذ جریان اسلام به تکاپو افتاده است