مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 07:252023-07-26سياسي

طرفداری از حقیقت و عدالت عامل تقویت سرمایه اجتماعی فراجا


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: نیروی انتظامی به طور عملی نشان دهد که طرفدار حق، حقیقت و عدالت است که در این صورت سرمایه اجتماعی آن نیز تقویت خواهد شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: نیروی انتظامی به طور عملی نشان دهد که طرفدار حق، حقیقت و عدالت است که در این صورت سرمایه اجتماعی آن نیز تقویت خواهد شد.

آیت الله مصطفی محامی شامگاه سه شنبه در دیدار سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور ضمن عرض تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) و شهدای تامین امنیت استان عنوان کرد: تنوع و گستردگی خدمات انتظامی آن هم در استان پهناور سیستان و بلوچستان و ایفای نقش ویژه در تامین امنیت جای تقدیر و تشکر دارد.

امام جمعه زاهدان افزود: برای دستیابی به وضعیت مطلوب در استان همچنان جای کار داشته و در این جهت نیازمند تقویت و پشتیبانی مادی، لجستیکی و نیز پشتیبانی معنوی و تقویت روحیه نیروهای انتظامی در استان هستیم.

آیت الله محامی بر لزوم ارائه آموزش های نظامی و بالا بردن توان دفاعی جهت تامین امنیت تاکید و اظهار کرد: تقویت ایمان، اعتقاد، اخلاق و بالا بردن جنبه های انگیزشی نیز کلید عمده بسیاری از مشکلات و برگ برنده ما در دوران دفاع مقدس بود از این جهت که در آن دوران ما با کمبود نیرو و تجهیزات روبرو بودیم اما آنچه مای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرفداری از حقیقت و عدالت عامل تقویت سرمایه اجتماعی فراجا

طرفداری از حقیقت و عدالت عامل تقویت سرمایه اجتماعی فراجا