مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 10:502023-08-20سياسي

برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در چهارمحال و بختیاری


مسئول مرکز فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری از برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با هدف شناسایی استعداد های برتر در حوزه تولید محتوا و آشنایی جوانان و نوجوانان با کارتیمی و گروهی و همچنین تولید محتوای غنی و قابل انتشار در فضای مجازی خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مسئول مرکز فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری از برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با هدف شناسایی استعداد های برتر در حوزه تولید محتوا و آشنایی جوانان و نوجوانان با کارتیمی و گروهی و همچنین تولید محتوای غنی و قابل انتشار در فضای مجازی خبر داد.

یاسر بیاتی 29 مردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر، اظهار کرد: لازم است تولید محتوای فضای مجازی از روش های مختلف همچون هنر و با استفاده از ظرفیت متخصصین در اختیار همگان قرار گیرد در غیر این صورت این محتوا از طریق رسانه های بیگانه و دشمنان تهیه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه محتواهای تولید شده از سوی رسانه های بیگانه موجب اشاعه بی حجابی، بی دینی، بی هویتی و ناامیدی خواهد شد، افزود: محتوای تولید شده از سوی دشمن به دنبال مبارزه با آرمان های انقلاب اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در چهارمحال و بختیاری

برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در چهارمحال و بختیاری