مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-21فرهنگي

حضور هنرمندان باتجربه در تئاتر مشهد محدود شده است


حضور هنرمندان باتجربه در تئاتر مشهد محدودتر شده است و بیشتر هنرمندان تازه کار و نسل جدید در تئاتر فعالیت دارند که امیدوارم با حمایت از این نسل جوان بستر معرفی آن ها برای مخاطبان وجود داشته باشد.

- ایسنا/خراسان رضوی کارگردان نمایش آدیداس گفت: حضور هنرمندان باتجربه در تئاتر مشهد محدودتر شده است و بیشتر هنرمندان تازه کار و نسل جدید در تئاتر فعالیت دارند که امیدوارم با حمایت از این نسل جوان بستر معرفی آن ها برای مخاطبان وجود داشته باشد.

پویا غازی در گفت وگو با ایسنا در خصوص نمایش آدیداس 2 اظهار کرد: نمایش آدیداس 1 در سال 1397 به روی صحنه رفت و 3 دوره اجرای عمومی در مشهد و یک دور اجرا در تهران داشت که پر اجراترین تئاتر عمومی مشهد لقب گرفت.

وی اضافه کرد: همچنین آدیداس 1 در جشنواره های استانی موفق به کسب جایزه در تمام زمینه ها شد و با استقبال بی نظیر مخاطبان از آدیداس 1 تصمیم گرفتیم با حفظ ساختار قبلی و تغییراتی در نمایشنامه، دیالوگ و کاراکترها آدیداس 2 را تولید کنیم.

نمایش تفاوت نسل ها در آدیداس 2 این کارگردان تئاتر ادامه داد: آدیداس 2 روایتگر داستان دختری است که پدر و مادرش حضور ندارند و با دوستانش قرار مهمانی دارد اما با مخالفت خاله خود روبه رو می شود؛ ما در آدیداس به دنبال آن هستیم تا تقابل و تضاد میان نسل ها در تفکر، نگرش و سبک زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور هنرمندان باتجربه در تئاتر مشهد محدود شده است

حضور هنرمندان باتجربه در تئاتر مشهد محدود شده است