مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 13:152023-07-24اجتماعي

ضرورت استفاده از فناوری های نوین برای ساماندهی پارک حاشیه ای


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ محمدرضا شفیعی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران ظهر امروز در آیین آغاز طرح کنترل هوشمند پارک حاشیه ای شهر تهران اظهار کرد: - مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: پارک حاشیه ای منافع بسیار زیادی برای شهروندان دارد که شامل کاهش تمایل شهروندان به استفاده از خودرو شخصی و ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ محمدرضا شفیعی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران ظهر امروز در آیین آغاز طرح کنترل هوشمند پارک حاشیه ای شهر تهران اظهار کرد: موضوع مدیریت پارک حاشیه ای در حوزه مدیریت ترافیک، انضباط بخشی و حرکت به سمت استفاده عادلانه از تسهیلات حمل و نقل هدف گذاری شده است.

وی ادامه داد: این طرح سابقه 53 ساله دارد و برای اولین بار در در خیابان های منوچهری و فردوسی شروع شده بود، هدف ما این است که 120 هزار فضای پارک تحت پوشش پارک حاشیه ای قرار دهیم و حال حاضر فاز اول اولین قراردادمان را شروع کردیم.

شفیعی بیان کرد: اولین قرارداد در مناطق 2/3/6/712/17 است و 63 هزار فضای پارک در نظر گرفته شده است، درحال حاضر16 دستکاه خودرو پلاک خوان در سطح مناطق 2/6/7 کار خود را شروع کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از فناوری های نوین برای ساماندهی پارک حاشیه ای

ضرورت استفاده از فناوری های نوین برای ساماندهی پارک حاشیه ای