مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 09:252023-08-08اجتماعي

ناپایداری های جوی در ارتفاعات و مناطق مستعد هرمزگان تقویت می شود


کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: در ساعات بعدازظهر امروز و اوایل امشب با تداوم فعالیت سامانه مونسون، ناپایداری های جوی در ارتفاعات و مناطق مستعد استان تقویت می شود.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: در ساعات بعدازظهر امروز و اوایل امشب با تداوم فعالیت سامانه مونسون، ناپایداری های جوی در ارتفاعات و مناطق مستعد استان تقویت می شود.

مرضیه سی سی پور در گفت وگو با ایسنا، افزود: در ساعات بعدازظهر و اوایل شب با رشد ابرهای همرفتی در بیشتر ارتفاعات استان از جمله ارتفاعات غربی و مرکزی رگبار پراکنده باران و رعد و برق گاهی با تگرگ و تند باد لحظه ای پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه در پاره ای نقاط مرکزی استان نیز که شرایط بارشی مهیا نیست، تندباد لحظه ای و گرد و خاک موقت دور از انتظار نیست، تصریح کرد: توصیه می شود با توجه به ناگهانی بودن بارش ها و احتمال تقویت نقطه ای، از رفتن به مناطق مرتفع و تردد در حاشیه رودخانه های فصلی اجتناب شود.

سی سی پور بیان کرد: دریای عمان با وزش باد جنوب شرقی کمی مواج و از ساعات بعدازظهر تا اوایل شب با توجه به افزایش ابرناکی، تنگه هرمز و جزایر خلیج فارس نیز متلاطم پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه در محدوده تنگه هرمز و بنادر مرکزی و غربی استان، افزایش لحظه ای سرعت باد و مواج شدن موقت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناپایداری های جوی در ارتفاعات و مناطق مستعد هرمزگان تقویت می شود

ناپایداری های جوی در ارتفاعات و مناطق مستعد هرمزگان تقویت می شود