مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 22:052023-08-22اقتصادي

افتتاح 44 پروژه کشاورزی استان قزوین در هفته دولت


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با توجه به قرارگیری در آغاز هفته دولت، در تلاشیم تا 44 پروژه در حوزه هایی چون، آب و خاک و زیربنایی، تولیدات باغی و دامی، - ایسنا/قزوین رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با توجه به قرارگیری در آغاز هفته دولت، در تلاشیم تا 44 پروژه در حوزه هایی چون، آب و خاک و زیربنایی، تولیدات باغی و دامی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، تعاون روستایی و همچنین منابع طبیعی و آبخیزداری به مرحله افتتاح و اجرا برسیم.

  محمدحسین عطایی سه شنبه 31 مرداد 1402 در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات باغستان برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از خبرنگاران اظهار کرد: توسعه صنعت کشاورزی و دامی استان با در نظر گرفتن ظرفیت هایی چون دشت های قزوین از اولویت های قزوین است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: در تلاشیم تا 44 پروژه در حوزه هایی چون، آب و خاک و زیربنایی، تولیدات باغی و دامی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، تعاون روستایی و همچنین منابع طبیعی و آبخیزداری به مرحله افتتاح و اجرا برسیم.

وی ادامه داد: افتتاح این طرح ها بالغ بر 254 میلیارد تومان است که در نهایت منجر به 199 شغل پایدار و ثبیت 955 شغل خواهد شد.

عطایی عنوان کرد: 2641 خانوار قزوینی از طرح های قابل افتتاح سازمان جهاد کشاورزی بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 44 پروژه کشاورزی استان قزوین در هفته دولت

افتتاح 44 پروژه کشاورزی استان قزوین در هفته دولت