مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 08:252023-08-19سياسي

نفرات برتر مسابقات قرآن کریم اصفهان در بخش برادران اعلام شدند


رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از اعلام نفرات برتر این دوره از مسابقات قرآن کریم استان در بخش برادران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید بخشی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن کریم استان اصفهان در بخش برادران اظهار داشت: چهل وششمین دوره مسابقات قرآن کریم اصفهان در بخش برادران با حضور 140 نفر از 25 شهرستان اصفهان در روز 27 مردادماه در محل امامزاده سید محمد خمینی شهر برگزار شد.

وی افزود: این افراد در رشته های آوایی حفظ کل، حفظ 20 جز، حفظ 10 جز، حفظ 5 جز، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، اذان، مدیحه سرایی و هم خوانی به رقابت پرداختند.

رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به کیفیت برگزاری این دوره از مسابقات در بخش برادران عنوان کرد: بر اساس نظرات داوران و شرکت کنندگان، این دوره از مسابقات متفاوت تر از ادوار گذشته برگزار شده و از اطلاع رسانی لحظه به لحظه در طول رقابت ها، سالن های برگزاری و شرایط فنی مسابقات رضایت داشتند.

وی در ارتباط با پویش من حامی قرآنم تصریح کرد: این حرکتی ویژه در مسابقات امسال بود که به دلیل هتک حرمت قرآن کریم در نظر گرفته شد و با استقبال مسابقه دهندگان و حاضران روبرو شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرات برتر مسابقات قرآن کریم اصفهان در بخش برادران اعلام شدند

نفرات برتر مسابقات قرآن کریم اصفهان در بخش برادران اعلام شدند