مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-19سياسي

مرحله استانی پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج در رفسنجان برگزار می شود


مرحله استانی پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج به میزبانی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، رضا رنجبرکریمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری مرحله استانی پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج با اشاره به اینکه امیدواریم آثار و خیرات این رویداد بزرگ نصیب جوانان و جامعه شود اظهار داشت: کار رسانه ای که حضرت زینب(س) انجام داد، موجب شد فلسفه قیام حسینی گسترس پیدا کند و تا امروز به دست ما برسد.

رییس دانشگاه ولیعصر(عج) بیان داشت: در عصری در جنگ شناختی قرار داریم و دشمن تلاش می کند با نشر اخبارهای ضد و نقیض شناخت انسان ها را تغییر دهد و آنها را دچار شک و تردید کند، وظیفه ما است که هوشیارانه ورود پیدا کنیم.

 وی در ادامه به این رویداد پرداخت و تصریح کرد: تیم های شرکت کننده خیلی خوبی از جامعه دانشگاهی در این رویداد شرکت می کنند و دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان افتخار می کند برای چندمین بار میزبان این کار ارزشمند است.

رنجبرکریمی خاطرنشان کرد: این دانشگاه و مبادی خلاق دانشگاه از ایده های برتر این رویداد استقبال می کنند و آنها را مورد حمایت قرار می دهند.

 سرهنگ باقری مسؤول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این نشست اظهار کرد: با خصوصیاتی که این رویداد دارد برجستگان تولید مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله استانی پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج در رفسنجان برگزار می شود

مرحله استانی پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج در رفسنجان برگزار می شود