مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 09:302023-07-25اقتصادي

76 درصد طلب گندمکاران کرمانشاه هنوز پرداخت نشده است


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه تا 24 درصد پرداختی گندمکاران انجام شده است، گفت: این پرداختی ها با اولویت مناطق گرمسیری استان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، نشست کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن کشاورزی استان کرمانشاه در راستای بررسی مسائل مربوط به گندم و جو بذری و وجوه پرداختی توسط شرکت توسط مسؤولان مربوطه عضو کمیسیون و جمعی از کشاورزان برگزار شد.

علی ملکشاهی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه در این نشست با ارائه از گزارش عملکرد تا به امروز، اظهار کرد: خرید تضمینی گندم در استان کرمانشاه که از دهه سوم اردیبهشت ماه آغاز شده تا پایان شهریورماه در استان کرمانشاه ادامه دارد.

وی ادامه داد: تاکنون 700 هزار تن گندم از کشاورزان توسط مراکز بخش خصوصی، دولتی و مراکز تعاون روستایی خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با اشاره به 38 درصد افزایش تولید گندم نسبت به سال گذشته در استان، گفت: کرمانشاه جزء استان های برتر تولیدکننده گندم است به طوریکه تاکنون رتبه سوم کشور را کسب کرده ایم، البته هنوز برداشت ها باقی مانده است.

وی در ادامه به وضعیت خوب استان کرمانشاه به لحاظ ذخایر در رابطه با مباحث سیلوها و نگهداری گندم اشاره و بیان کرد: یک میلیون و 400 تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

76 درصد طلب گندمکاران کرمانشاه هنوز پرداخت نشده است

76 درصد طلب گندمکاران کرمانشاه هنوز پرداخت نشده است