مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 11:302023-08-09ورزشي

بسیاری از شرایط پرداخت وام در قانون وجود ندارد


معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه باید در اعطا وام تجدید نظر شود، گفت: بسیاری از شرایط پرداخت وام در قانون وجود ندارد و باید این موانع از پیش روی جوانان برداشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وحید یامین پور دبیرشورای عالی جوانان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: ستاد ساماندهی امور جوانان هر استان زیر مجموعه ای از شورای عالی جوانان به ریاست رییس جمهور است و پی گیر مصوبات شورای عالی جوانان در سطح استان از وظایف اصلی ستادها است.

وی افزود: در یک سال و نیم اخیر سه جلسه شورا با حضور رییس جمهور تشکیل و 19 دستور صادر شده است که نشان دهنده ارزش موضوع جوانان نزد رییس جمهور می باشد.

یامین پور خاطرنشان کرد: آذربایجان شرقی عملکرد خوبی در زمینه پیگیری مصوبات و همچنین برگزاری جشن وصال در هفته ازدواج را داشته است که در همین زمینه از اقدامات مجموعه ورزش و جوانان استان تشکر می کنم.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: دستورات بیشتر رییس جمهور در حوزه تسهیلات بانکی و وام های ازدواج و تأمین مسکن برای زوج های جوان بوده که در همین زمینه از مسئولان استانی درخواست دارم به وضعیت وام درخواست کنندگان رسیدگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از شرایط پرداخت وام در قانون وجود ندارد

بسیاری از شرایط پرداخت وام در قانون وجود ندارد