مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 14:402023-08-04سياسي

توهین کنندگان به ناهی از منکر مرتکب جرم بزرگتری می شوند


در کشور ما رعایت حجاب یک امر قانونی است کسی حق ندارد کشف حجاب کند در معرض عام و تذکر به او هم شرعاً و هم قانوناً مشکلی ندارد و توهین کننده به ناهی از منکر مرتکب جرم بزرگ تری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه نطنز در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به کمپینِ درماندگی و رسوایی جدید استکبار و رژیم صهیونیستی در تبلیغات علیه محرم، اظهار کرد: استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در ایام محرم تلاش کردند تا با دستکاری ذهنی نسل جوان، هویت دینی و ملی مردم مسلمان ایران را نشانه روند.

وی ادامه داد: آنها با ساختن انگاره های جدید از تحولات و وقایع تاریخی به ویژه تاریخ اسلام و تشیع و تلاش مذبوحانه برای تقلیل واقعه دهم محرم سال 61 هجری، نسبت به حادثه عالم گیری چون عاشورا و کربلا بی تفاوت کنند و به مردم گفتند محرم را تحریم کنید، سیاه نپوشید، حسینیه ها نروید، نذری ندهید و در هیأت ها دیده نشوید، اما شور و شعور حسینی را دیدید و تیر دشمن به سنگ خورد.

یعقوبی افزود: برنامه دیگر دشمنان برای محرم 1402، هنجارشکنی های در مراسم عزاداری محرم با کشف حجاب و رقص و آتش زدن پرچم های عزا در مقابل مساجد و تکایا و هیأت های عزاداری بود، آنها تصور می کردند که با تعمیم تحرکات هنجارشکنانه از پاییز سال گذشته تاکنون، به مراسم ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهین کنندگان به ناهی از منکر مرتکب جرم بزرگتری می شوند

توهین کنندگان به ناهی از منکر مرتکب جرم بزرگتری می شوند