مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 10:152023-08-02بين الملل

حمله مایک پنس به ترامپ: کشور مهمتر از یک مرد است


به دنبال اعلام جرم رسمی علیه دونالد ترامپ بابت تلاش برای تغییر نتایج انتخابات 2020 از طریق شورش کنگره، معاون سابق او شدیدا از اقدامات رییس پیشین خود انتقاد کرد.

- به دنبال اعلام جرم رسمی علیه دونالد ترامپ بابت تلاش برای تغییر نتایج انتخابات 2020 از طریق شورش کنگره، معاون سابق او شدیدا از اقدامات رییس پیشین خود انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری پی ای میدیا، در سومین پرونده جنایی علیه دونالد ترامپ، وزارت دادگستری ایالات متحده این رییس جمهوری پیشین آمریکا را به دلیل طرح هایی برای مختل کردن روند انتقال قدرت و تلاش برای ماندن در جایگاه ریاست جمهوری به رغم شکست مقابل جو بایدن، متهم کرده است.

مایک پنس که سابقا معاون ترامپ بود و حال یکی از جمهوری خواهان رقیب او در انتخابات ریاست جمهوری 2024 است، گفت که این اتهامات یادآور این است که هر فردی که خود را بالاتر از قانون اساسی بداند، هرگز نباید رییس جمهوری ایالات متحده شود.

او با انتقاد از اقدامات رییس جمهوری سابق آمریکا در رابطه با شورش 6 ژانویه 2021 در ساختمان کنگره ایالات متحده که این معاون وقت ترامپ را مجبور کرد از ترس معترضان که شعار مایک پنس را دار بزنید سر می دادند مخفی شود، گفت که ترامپ می خواست ما بین رییس جمهور و قانون اساسی یکی را انتخاب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله مایک پنس به ترامپ: کشور مهمتر از یک مرد است

حمله مایک پنس به ترامپ: کشور مهمتر از یک مرد است