مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-07فرهنگي

متون نمایشی 2 هنرمند چهارمحال و بختیاری پذیرفته شد


شهرکرد_مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: متون نمایشی 2 هنرمند چهارمحال و بختیاری در بیست و یکمین دوره از جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی پذیرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیام احمدی صبح یک شنبه در جمع خبرنگاران، با اعلام دبیرخانه بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی، متون پذیرفته شده در بخش صحنه ای و شبیه خوانی این جشنواره مشخص شد که در این میان نام 2 اثر از هنرمندان چهارمحال و بختیاری نیز دیده می شود.

وی تصریح کرد: در بخش آثار صحنه ای و در قسمت آزاد این جشنواره، متن نمایشی مصطفی محمدی دوست هنرمند فارسانی با عنوان برقه و باد به همراه 73 اثر دیگر مورد پذیرش هیأت داوران این بخش قرار گرفت.

احمدی بیان داشت: کوروش صادقی چلیچه دیگر هنرمند استان هم در بخش آثار شبیه خوانی و در قسمت مجالس غریب با ارسال متن شهادت حضرت شاه چراغ توانست نظر موافق هیأت داوران این بخش از جشنواره نمایش های آیینی و سنتی را جلب کرده و به عنوان اثر پذیرفته شده شناخته شود.

وی تصریح کرد: اثر صادقی در بخش آثار شبیه خوانی قسمت مجالس غریب در کنار 12 اثر پذیرفته شده دیگر از هنرمندان کشور قرار دارد.

احمدی عنوان کرد: بنا به اعلام دبیرخانه بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی، تمامی آثار پذیرفته شده تا 10


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متون نمایشی 2 هنرمند چهارمحال و بختیاری پذیرفته شد

متون نمایشی 2 هنرمند چهارمحال و بختیاری پذیرفته شد