مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 07:052023-07-31اقتصادي

همه چیز درباره نهضت ملی مسکن در یزد، مردم از بی خبری گلایه دارند+ فیلم


حق مسکن یکی از حقوق اساسی هر فرد در جامعه است و اصل 31 قانون اساسی بر این امر تصریح داشته و به خصوص در مورد اقشار نیازمندتر بر اجرای آن تاکید کرده است و می طلبد مسئولان امر علاوه بر اجرای دقیق و قانونمند در این باره بحث اطلاع رسانی به موقع و شفاف به متقاضیان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، بازار مسکن در کشور همواره دچار نابسامانی های فراوانی در حوزه عرضه و تقاضا و مهم تر از آن افزایش قیمت بی رویه و بی برنامه بوده است که طی سال های گذشته رویکرد مناسبی هم در کنترل این روند اتخاذ نشده و یا اگر هم شده است چندان تأثیر مثبتی برای رفع این معضل نداشته است.

 با توجه به نوسانات اقتصادی اخیر کشور نیز این مساله بحرانی تر شده و داشتن مسکن مناسب را برای بسیاری از خانواده های ایرانی تبدیل به رویایی دست نیافتنی کرده است.

دولت سیزدهم نیز از ابتدای آغاز فعالیت خود امر خانه سازی برای اقشار مختلف جامعه به ویژه نیازمندان و جوانان را در اولویت اجرایی خود قرار داده و تاکنون هم اقدامات قابل توجهی انجام شده که بنا داریم برخی از این اقدامان در استان یزد را مورد تحلیل قرار دهیم.

محمد نظری یکی از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان یزد به خبرنگار فارس می گوید، طرح نهضت ملی مسکن اقدامی شایسته است که باید بیش از پیش مورد توجه دستگاه ها و مسئوولان اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز درباره نهضت ملی مسکن در یزد، مردم از بی خبری گلایه دارند+ فیلم

همه چیز درباره نهضت ملی مسکن در یزد، مردم از بی خبری گلایه دارند+ فیلم