مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 19:352023-08-14سياسي

رسانه ها نقش هدایت گری را در جامعه بر عهده دارند


فرماندار فومن با بیان اینکه خبرنگاران حلقه واسط میان مردم و مسئولان هستند، گفت: رسانه ها و فعالان عرصه مجازی نقش هدایت گری را در جامعه بر عهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، موسی فکور عصر دوشنبه در آیین تجلیل روز خبرنگار با اشاره به جهاد تبیین و تأثیر رسانه در این عرصه اظهار کرد: خبرنگاران حلقه واسط میان مردم و مسئولان هستند.

وی با بیان اینکه رسانه ها و فعالین عرصه مجازی نقش هدایت گری را در جامعه بر عهده دارند، افزود: مطالبه گری به حق از وظایف اصحاب رسانه است.

فکور با اشاره به اینکه هدف دشمنان در اغتشاشات سال گذشته منحرف کردن اذهان جوانان بوده است، ادامه داد: یکی از پرچمداران جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران خبرنگاران هستند.

وی با بیان اینکه در روایت ها دشمن تمام تلاش خود را برای زمین زدن تمامیت جمهوری اسلامی ایران به کار بسته است، اضافه کرد: رسانه ها و فعالین عرصه مجازی نقش هدایت گری را در جامعه بر عهده دارند.

فرماندار فومن با اشاره به اینکه دشمن با قدرت رسانه ای خود به جنگ ترکیبی علیه ایران پرداخته است، گفت: آشکار سازی تناقض و دروغ پردازی دشمن بهترین راه مقابله با این جنگ و تأثیرگذاری در حوزه جهاد تبیین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها نقش هدایت گری را در جامعه بر عهده دارند

رسانه ها نقش هدایت گری را در جامعه بر عهده دارند