مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 07:352023-08-17سياسي

پرونده هواپیمای اوکراین به دیوان عالی کشور ارسال شد


رییس سازمان قضایی نیرو های مسلح گفت: رأی نهایی در مورد پرونده هواپیمای اوکراینی صادر شده است، اما با توجه به اعتراض اولیای دم و برخی متهمان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام و  المسلمین احمدرضا پورخاقان در سفر به استان هرمزگان به تشریح بخش هایی از تلاش بی وقفه دشمنان برای تضعیف نظام به بهانه های مختلف از ابتدای انقلاب تاکنون پرداخت و گفت: راه مقابله با این خباثت ها و دشمنی ها، تقویت بنیه داخلی و قدرت نیرو های مسلح است.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان هم در این نشست ضمن خوش آمدگویی به رییس سازمان قضایی نیرو های مسلح و هیئت همراه از نقش آفرینی فعال و تعامل سازنده مسئولان سازمان قضایی نیرو های مسلح در شورای قضایی استان تقدیر و تشکر کرد.

حبیب تکین، رییس سازمان قضایی نیرو های مسلح استان هرمزگان نیز در این جلسه، گزارشی از عملکرد سازمان قضایی استان هرمزگان ارائه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان همچنین در بازدید از دادسرای نظامی هرمزگان، گفت: جرائم نظامی به نسبت نیرو های مسلح موجود در هرمزگان پایین است و نیروی رسیدگی به پرونده های قضایی کافی است.

وی افزود: برنامه سازمان نیرو های مسلح بر پیشگیری وقوع جرم است و در این زمینه هرساله دوره هایی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده هواپیمای اوکراین به دیوان عالی کشور ارسال شد

پرونده هواپیمای اوکراین به دیوان عالی کشور ارسال شد