مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-19بين الملل

حمله پهپادی اوکراین به فرودگاه نظامی روسیه


وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین با حمله پهپادی، فرودگاه نظامی این کشور در منطقه نووگورد را هدف قرار داده، اما تلفات جانی در پی نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه خود از تحولات جنگ اعلام کرد یک فرودگاه نظامی این کشور در منطقه نووگورد هدف حمله پهپادی گرفته است.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است که رژیم کی یف با حملات پهپادی، فرودگاه نظامی در منطقه نووگورد را هدف قرار داد که در نتیجه آن یک هواپیما آسیب دید، اما کسی زخمی نشد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده که در 24 ساعت گذشته نیروهای ارتش روسیه موفق شدند چند حمله جدید اوکراینی ها را در مناطق مختلف دفع کنند و همچنین با حملات دقیق موشکی انبار مهمات نیروهای مسلح اوکراین در جمهوری خلق دونتسک منهدم شد.

وزارت دفاع روسیه ساعاتی پیش نیز اعلام کرد سامانه پدافند هوایی ارتش این کشور موشک زمین به هوای اس -200 مجهز به سلاح تهاجمی را سرنگون و حمله شبانه ارتش کی یف را دفع کرده است.

وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای با اشاره به اینکه این حمله هیچ تلفات جانی نداشته است، نوشت: در شامگاه 19 آگوست، رژیم کی یف قصد داشت تا با استفاده از یک موشک زمین به هوای اس -200 که با تجهیزات تهاجمی مجداد تسلیح شده بود، حمله تروریستی را در خاک کریمه تدارک ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله پهپادی اوکراین به فرودگاه نظامی روسیه

حمله پهپادی اوکراین به فرودگاه نظامی روسیه