مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 09:102023-08-19سياسي

درخواست اهالی خنداب از رییس مجلس: خنداب و کمیجان خواهان یک نماینده مستقل هستند


جمعی از مردم و فعالان اجتماعی و سیاسی شهرستان خنداب با امضای طوماری خطاب به رییس مجلس شورای اسلامی، خواهان یک نماینده مستقل در مجلس شدند.

- خبرگزاری فارس ـ اراک؛ افزایش تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در قالب طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس در صحن علنی بررسی می شود.

خبری بود که 27 مردادماه علیرضا سلیمی، عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس آن را اعلام و بیان کرده بود که  قرار است مجموعا 40 نفر به تعداد نماینگان مجلس اضافه شده و برخی از حوزه های انتخابیه نیز اصلاح شوند.

طرح افزایش تعداد نمایندگان استان مرکزی به صحن علنی مجلس رسید پیش از آن علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی نیز 24 مردادماه طی خبری اعلام کرده بود که طرح افزایش تعداد نمایندگان مردم استان مرکزی به صحن علنی مجلس رسید.

کریمی همچنین گفته بود این طرح پس از پیگیری های فراوان در دستور کار قرار گرفته و در این طرح به تعداد 7 نماینده استان یک نفر اضافه می شود و حوزه انتخابیه شهرستان های کمیجان و خنداب با یک نماینده مستقل تشکیل می شود.

امضا طومار از سوی خندابی ها انتشار این خبر با واکنش های مختلفی از سوی شهروندان دو شهر خنداب و کمیجان مواجه شد و موجی از مطالبه گری را در بین شهروندان و فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست اهالی خنداب از رییس مجلس: خنداب و کمیجان خواهان یک نماینده مستقل هستند

درخواست اهالی خنداب از رییس مجلس: خنداب و کمیجان خواهان یک نماینده مستقل هستند