مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 13:302023-08-20اقتصادي

افزایش 7 درصدی نزاع طی چهار ماهه امسال در مازندران


مدیرکل پزشکی قانونی مازندران، آمار معاینات انجام شده نزاع، طی چهار ماه امسال در استان را 7 هزار و هفت نفر(4548 نفر مرد و ما بقی زن ) اعلام کرد و گفت: - ایسنا/مازندران مدیرکل پزشکی قانونی مازندران، آمار معاینات انجام شده نزاع، طی چهار ماه امسال در استان را 7 هزار و هفت نفر(4548 نفر مرد و ما بقی زن ) اعلام کرد و گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 7 درصد افزایش داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی مازندران، دکتر علی عباسی اظهار کرد: بر اساس گزارش ارسالی از مراکز پزشکی قانونی مازندران، بیشترین نزاع به ترتیب مربوط به شهرهای ساری و میاندورود با 1070، بابل با 883 و آمل با 726 مورد بوده است که کمترین زاع در شهرستان سوادکوه با عدد 128 پرونده ثبت شده است.

وی افزود: بر اساس آمار ارجاعی از مراکز پزشکی قانونی، خرداد با 2004 مورد، تیر با 1727 و اردیبهشت با 1652 به ترتیب بیشترین و فروردین ماه با 1624 مورد کمترین نزاع گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با تاکید بر اینکه نزاع و درگیری بیشترین دلیل مراجعه افراد به مراکز پزشکی قانونی است، تصریح کرد : بخش قابل توجهی از افراد به دنبال وقوع نزاع و درگیری از طرف مراجع قضایی و انتظامی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع می شود که بر اساس نوع و میزان آسیب دیدگی با توجه به قانون مجازات اسلامی برای آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 7 درصدی نزاع طی چهار ماهه امسال در مازندران

افزایش 7 درصدی نزاع طی چهار ماهه امسال در مازندران