مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-12سياسي

توجه به ظرفیت دانشجویان بین الملل به عنوان کارویژه نهاد


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها خواستار توجه به ظرفیت دانشجویان بین الملل توسط دفاتر نهاد در دانشگاه ها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه های استان آذربایجان غربی با حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها در حاشیه اختتامیه سی و هفتمین جشنواره ملی قران و عترت دانشجویان کشورکه در ارومیه برگزار شد، صورت پذیرفت.

دراین نشست صمیمی حجت الاسلام والمسلمین رستمی با اشاره به ماموریت ها و فعالیت های دفاتر نهاد گفت: یکی از مطالبات قابل توجه از دفاتر نهاد ارتباط چهره به چهره با اساتید و دانشجویان است.

همچنین توجه به ظرفیت دانشجویان بین الملل در برخی از دانشگاه ها از جمله تاکیدات وی بود.

وی در ادامه افزود : نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری جزء اولین مجموعه هایی است که در این زمینه فعالیت هایی از جمله معرفی و حضور مبلغین توانمند و آشنا به زبان های خارجی در بین این دانشجویان را انجام داده است.

رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها در ادامه این نشست در خصوص طرح حامیم و دانشجویان شرکت کننده در این طرح گفت: تربیت یافتگان در دوره های طرح حامیم از جمله دانشجویان فعال فرهنگی و انقلابی هستند که تشکل های دانشجویی اعم از بسیج دانشجویی می توانند از بین آنان نیروهای خود را جذب و سازماندهی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به ظرفیت دانشجویان بین الملل به عنوان کارویژه نهاد

توجه به ظرفیت دانشجویان بین الملل به عنوان کارویژه نهاد