مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 16:512023-08-13سياسي

انسجام ملی؛ یکی از بارزترین کارکردهای مکتب عاشورا


یک کارشناس مذهبی در ملایر از انسجام ملی به عنوان یکی از بارزترین کارکردهای عاشورا به اذعان دوست و دشمن یاد کرد و گفت: عاشورا در تمام عصرها و نسل های شیعه و سنی و همه آحاد و طیف های مختلف فکری را کنار هم جمع و متحد کرده است.

- ایسنا/همدان یک کارشناس مذهبی در ملایر از انسجام ملی به عنوان یکی از بارزترین کارکردهای عاشورا به اذعان دوست و دشمن یاد کرد و گفت: عاشورا در تمام عصرها و نسل های شیعه و سنی و همه آحاد و طیف های مختلف فکری را کنار هم جمع و متحد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز -یکشنبه 22 مرداد- چهارمین دفتر حسینیه اندیشه در ملایر ورق خورد و این برنامه با همکاری کانون خدمت رضوی، ادارات آموزش و پرورش ملایر و جوکار، انجمن سینمای جوان و ستاد برگزاری یادواره 8000 شهید سرافراز استان همدان و مؤسسه کلامی احیا در محل حسینیه سیدالشهدا(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام علی رسولی، یک کارشناس مذهبی در ملایر در این مراسم با اشاره به اینکه یکی از دلایل ترس بیگانگان و دشمنان اسلام از تفکر حسینی این کارکرد اثبات شده است، به مرور کارکردهای عاشورا برای جوانان در عصر و نسل امروز پرداخت.

وی نوجوان و جوان را دارای خصوصیات فکری، ذهنی و جسمی متفاوتی معرفی و از هویت، استقلال و عزت به عنوان سه عنصر در ساختار فکری و اندیشه ای جوان و نوجوان یاد کرد که ذاتا به دن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسجام ملی؛ یکی از بارزترین کارکردهای مکتب عاشورا

انسجام ملی؛ یکی از بارزترین کارکردهای مکتب عاشورا