مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 06:302023-07-23سياسي

هیئت های مذهبی کانونی ترین مکان جهاد تبیین است


هیئت ها کانونی ترین مکان برای جهاد تبیین هستند که باید در آن ارزش ها و اخلاق اسلامی تبیین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین محمد میرزا محمدی شامگاه شنبه در مراسم عزاداری هیئت رزمندگان اسلام اظهار داشت: امروز بعضی ها فکر می کنند چون تا به حال از امر به معروف و نهی از منکر بیان نشده و تبیین لازم در این موضوع صورت نگرفته است اگر کسی حرفی در این موضوع بیان کند فکر می کنند چیز جدیدی مطرح شده است که اینگونه نیست و این فریضه از همان ابتدا بودن است و در سوره اعراف آمده پیامبر برای 6 امر مبعوث شده که اولین برنامه پیامبر امر به معروف و نهی از منکر است.

استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: پیامبر نیامده بار جامعه دینی را سنگین کند، بلکه آمده باری از دوش مردم بر دارد و جامعه را از اسارت و حقارت نفس و تبعیت ابلیس نجات دهد.

وی گفت: پیامبر نیامده آزادی بشر را محدود کند و امام حسین علیه السلام نیز دین جدیدی نیاورده است و علت قیام خود را احیای دین جدش بیان کرده چرا که در آن زمان حکومت دچار فسادی شد که لازمه آن قیام بوده و این امر دستور خداوند و پیامبر اسلام است.

استاد حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنانش ابراز داشت: امروز برخی ها در فضای مجازی حرف هایی منتشر می کنند که نزاع حسین بن علی (ع) با یزید شخصی و عربی بوده است در حالی که اینگون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت های مذهبی کانونی ترین مکان جهاد تبیین است

هیئت های مذهبی کانونی ترین مکان جهاد تبیین است