مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 08:002023-08-07فرهنگي

کتاب «درس گفتارهایی پیرامون حقوق شهروندی» منتشر شد


کتاب «درس گفتارهایی پیرامون حقوق شهروندی، صلح و اخلاق» نوشته بشیر معتمدی و با مقدمه اشرف بروجردی توسط انتشارات سیمای شرق منتشر و راهی بازار نشر شد.

- کتاب درس گفتارهایی پیرامون حقوق شهروندی، صلح و اخلاق نوشته بشیر معتمدی و با مقدمه اشرف بروجردی توسط انتشارات سیمای شرق منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب درس گفتارهایی پیرامون حقوق شهروندی، صلح و اخلاق نوشته بشیر معتمدی و با مقدمه اشرف بروجردی به تازگی توسط انتشارات سیمای شرق منتشر و روانه بازار نشر شده است.

این کتاب حاصل تدوین مباحث مطرح شده در سه مدرسه تابستانی است که طی سال های 1395 تا 1397 با حضور اساتید علوم انسانی در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار شد.

پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی طی سال های 1395 تا 1397 کوشید با برگزاری مدرسه های تابستانی، موضوعاتی بینارشته ای را که لازمه پیشرفت و توسعه جامعه ایرانی می دانست در کانون توجه قرار دهد و از جنبه های گوناگون به ارزیابی و واکاوی آن ها بپردازد.

در سال 1395 برای گفت وگو پیرامون حقوق شهروندی از اساتید این حوزه دعوت به عمل آمد و مباحث حقوق شهروندی از منظر دینی توسط آیت الله محمد سروش محلاتی، حقوق شهروندی از منظر فلسفی توسط سیدمحمدرضا بهشتی و حقوق شهروندی از منظر حقوقی توسط محمدحسن ضیایی فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «درس گفتارهایی پیرامون حقوق شهروندی» منتشر شد

کتاب «درس گفتارهایی پیرامون حقوق شهروندی» منتشر شد