مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:552023-08-22بين الملل

پاتروشف: برنامه موشکی ژاپن و آمریکا در آسیا، امنیت روسیه را تهدید می کند


دبیر شورای امنیت ملی روسیه امروز (سه شنبه) گفت، مشارکت ژاپن در برنامه های پنتاگون برای استقرار موشک هایی با برد متوسط و کوتاه در آسیا، تهدیدات دیگری برای امنیت خاوردور روسیه ایجاد می کند.

- دبیر شورای امنیت ملی روسیه امروز (سه شنبه) گفت، مشارکت ژاپن در برنامه های پنتاگون برای استقرار موشک هایی با برد متوسط و کوتاه در آسیا، تهدیدات دیگری برای امنیت خاوردور روسیه ایجاد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، نیکولای پاتروشف، دبیر شورای امنیت روسیه در نشستی با محوریت امنیت منطقه فدرال خاوردور روسیه که در استان ماگادان برگزار شد، گفت: پنتاگون در برنامه های خود برای استقرار موشک هایی با برد متوسط و کوتاه در آسیا، نقش مهمی را به ژاپن اختصاص می دهد، که این امر تهدیدات امنیتی دیگری را برای سرزمین های خاوردور ما ایجاد می کند.

پیش از این، ایگور کوستیوکوف، مدیر اداره اطلاعات در ستاد کل نیروهای مسلح روسیه گفت که پنتاگون در حال آماده سازی برای استقرار دو تیپ چند منظوره است که می تواند با استفاده از تسلیحات دوربرد دقیق در منطقه آسیا و اقیانوسیه در سال 2028، روسیه را هدف بگیرد.

در همین راستا، جزیره ژاپنی ایوو جیما به عنوان یک مکان احتمالی برای استقرار این سلاح ها در نظر گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاتروشف: برنامه موشکی ژاپن و آمریکا در آسیا، امنیت روسیه را تهدید می کند

پاتروشف: برنامه موشکی ژاپن و آمریکا در آسیا، امنیت روسیه را تهدید می کند