مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-22سياسي

مراسم بدرقه از کاروان های اربعینی در محله ها برگزار می شود


مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی لرستان برگزاری مراسم بدرقه کاروان های اربعینی در محله ها را از جمله برنامه های مساجد این استان برشمرد و گفت: با این حرکت حال و هوای مساجد و محلات اربعینی می شود.

- حجت الاسلام مهدی قدرتی مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی لرستان در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به برنامه های اربعینی این استان گفت: برای اینکه استان ما اربعینی شود، چندین برنامه مختلف تدارک دیده شده که برنامه ریحانه های حسینی یکی از برنامه هایی است که قرار است ویژه دختران کوچک در قلعه فلک الافلاک و با حضور همه دختر بچه های بین سه ساله تا مقطع راهنمایی برگزار شود.

وی افزود: از دیگر کارهای ما برگزاری همایش مبلغین و مبلغات موکب های اربعینی و همچنین بدرقه زوار است که قرار است در هر شهری مراسم ویژه ای برای بدرقه زوار برگزار شود و زوار برای حضور در این برنامه دعوت می شوند.

حجت الاسلام قدرتی همچنین خاطرنشان کرد: به کلیه ائمه جماعات استان پیشنهاد شده که هر امامی در مسجد محله برای کسانی که از محله آنان قصد تشرف به کربلا را دارند، مراسم بدرقه از مسجد را برگزار کنند تا با این حرکت حال و هوای مساجد و محلات اربعینی شود.

وی در ادامه از برگزاری برنامه هایی ویژه جاماندگان دلداده اربعینی خبر داد و گفت: این برنامه برای سومین سال پیاپی است که در همه شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بدرقه از کاروان های اربعینی در محله ها برگزار می شود

مراسم بدرقه از کاروان های اربعینی در محله ها برگزار می شود