مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 09:202023-08-16اقتصادي

درآمدهای نجومی اینفلوئنسرها در تور مالیاتی


«اینفلوئنسرها در تور مالیاتی» خبری بود که به تازگی برخی از رسانه های داخلی به بهانه سخنان سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور که خبر از شناسایی 123 اینفلوئنسر و بلاگر با گردش مالی 2هزارو300 میلیارد تومان داده بود، - فارس پلاس، دیگر رسانه ها - قدس نوشت: سخنگوی سازمان امور مالیاتی در این خبر اعلام کرده بود سازمان مالیاتی در حال رسیدگی به پرونده حساب اینفلوئنسرهاست و این مالیات مربوط به سال 1400 است.

به صورت کلی بلاگری یکی از مشاغلی است که با فراگیر شدن شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام رواج یافته و از مشاغل پردرآمد محسوب می شود.

شاید از خود بپرسید آیا واقعاً بلاگرها باید مالیات پرداخت کنند، مگر درآمد آنان چه میزان است؟ از 250 هزار تا 70 میلیون تومان؛ هزینه یک استوری! با کمی گشت و گذار در این پیا م رسان پرمخاطب و پرس وجو با یک صفحه کاری از تعدادی از این بلاگرها دریافتم ن.

ک که در حوزه نوشتن روزمرگی هایش فعالیت دارد و 743 هزار نفر صفحه او را دنبال می کنند، برای یک استوری بنرِ 24ساعته 5 میلیون تومان، برای یک استوری به همراه گویش 6 میلیون تومان، برای دو استوری توضیحی یا معرفی 9 میلیون تومان، برای استوری سریالی(سه تگ و یک پیش استوری) 12 میلیون و 400 هزار تومان و برای یک تبلیغات حضوری 23میلیون و 400 هزار تومان دریافت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمدهای نجومی اینفلوئنسرها در تور مالیاتی

درآمدهای نجومی اینفلوئنسرها در تور مالیاتی