مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 12:402023-07-24حوادث

نجات 13 قطعه کبک وحشی از منزل شکارچی در سنندج


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سنندج گفت: محیط بانان این شهرستان 13 قطعه کبک وحشی را از یک شکارچی سودجو که به منظور خرید و فروش نگهداری می کرد، - ایسنا/کردستان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سنندج گفت: محیط بانان این شهرستان 13 قطعه کبک وحشی را از یک شکارچی سودجو که به منظور خرید و فروش نگهداری می کرد، کشف و ضبط کردند.

حسین اصلانی، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست سنندج با اخذ حکم قضایی و همکاری نیروی انتظامی در عملیات بازرسی از منزل یک شکارچی غیرمجاز 13 قطعه کبک و 13 قفس در یکی از شهرک های اقماری این شهرستان کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به اینکه واحد حقوقی این اداره اقدام به تشکیل پرونده در این خصوص و معرفی متخلف به مراجع قضایی کرده است، اضافه کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سنندج با هوشیاری و رصد یک ماهه موفق به شناسایی محل اختفای کبک های اسیر شده از این شکارچی غیرمجاز شدند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست سنندج افزود: پرندگان کشف شده به اداره محیط زیست انتقال و پس از بررسی های جسمانی و مراقبت های لازم اقدام به رهاسازی آنها در طبیعت و زیستگاه های مناسب خواهد شد.

اصلانی بیان کرد: عرضه، نگهداری و خرید و فروش پرندگان وحشی بدون اخذ مجوز از محیط زیست بر اساس قانون شکار و صید جرم است و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 13 قطعه کبک وحشی از منزل شکارچی در سنندج

نجات 13 قطعه کبک وحشی از منزل شکارچی در سنندج