مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-16اقتصادي

قطعی برق نباید فقط مختص صنایع باشد/ خسارات قابل جبران نیست


رییس خانه صمت ایران با بیان اینکه واحدهای تولیدی از قطعی برق خسارات زیادی دیده اند گفت: وقتی محدودیت برق فقط مختص صنایع می شود در واقع با این کار در حال از بین بردن ارزش افزوده صنعت هستیم.

- عبدالوهاب سهل آبادی در گفت وگو با خبرنگار مهر در مورد وضعیت برق رسانی به بخش تولید، اظهار داشت: در حال حاضر مصرف برق بیش از تولید است و به دلیل مشکلاتی مانند تحریم و… طی سالیان گذشته نیروگاه برق جدیدی ساخته نشد و نیروگاه های قبلی هم ترمیم نشدند.

رییس خانه صمت ایران افزود: این مشکلات زیرساختی گریبان بخش تولید و صنعت کشور را گرفته است؛ قبلاً اعلام شده بود که قطعی برق واحدهای تولیدی هفته ای یک روز خواهد بود اما کم کم به هفته ای دو روز رسیده که نگرانی زیادی را برای واحدهای تولیدی ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: خساراتی که قطعی برق به تولید وارد می کند قابل جبران نیست زیرا زنجیره تولید بهم می خورد، مواد اولیه از بین می رود، کارگر تکلیف خود را نمی داند و… متأسفانه هیچ کسی هم پاسخگو نیست که چگونه می توان شرایط تأمین برق تولید را اصلاح کرد.

سهل آبادی تصریح کرد: عدم قطع برق خانگی به دلیل گرمای شدید قابل توجیه است اما ما می گوییم اگر چند وقت یک بار 2 ساعت در طول روز برق خانگی قطع شود تا به واسطه آن برق صنعت فقط هفته ای یک روز قطع شود راهکار مناسبی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی برق نباید فقط مختص صنایع باشد/ خسارات قابل جبران نیست

قطعی برق نباید فقط مختص صنایع باشد/ خسارات قابل جبران نیست